קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

צלעות החזיר המשפחתיות המפורסמות של אד זיבה

צלעות החזיר המשפחתיות המפורסמות של אד זיבה
צלעות החזיר המשפחתיות המפורסמות של אד זיבה הן אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 305 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -45 דקות. גשו לסופר וקנו צלעות חזיר, מים, מלח מתובל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. נסו צלעות הכבש המפורסמות של ג'ורג', מנגל מפורסם משך חזיר, ו צ'ילי בשר חזיר המפורסם של פט (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מתבלים את צלעות החזיר עם מלח מתובל ומניחים בתבנית אפיית זכוכית. סדר פרוסות בצל על גבי צלעות חזיר, ואז לשפוך את המים לתוך המחבת. מכסים בנייר אלומיניום.
מרכיבים שתצטרך
מלח מתובלמלח מתובל
צלעות חזירצלעות חזיר
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
3
אופים במשך 1 שעה בתנור שחומם מראש, ולאחר מכן להפחית את טמפרטורת התנור ל 300 מעלות F (150 מעלות C). המשך לבשל עד מדחום קריאה מיידית מוכנס למרכז מגיע 145 מעלות F (63 מעלות C), על 30 דקות נוספות.
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.