קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות5
ציון בריאות28
מגזין

צלעות חזיר אפויות סיידר

צלעות חזיר אפויות סיידר
צלעות חזיר אפויות סיידר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 37 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 406 קלוריות. אם יש לכם מלח ופלפל, צלעות חזיר, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב התפוחים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוחים קרמל חם כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 20 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר סיידר, צלעות חזיר ברוטב סיידר, ו צלעות חזיר עם זיגוג סיידר.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו