קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

צלעות חזיר ברביקיו

צלעות חזיר ברביקיו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר ברביקיו. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 921 קלוריות, 116 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1670 היו אומרים שזה פגע במקום. זה מושלם עבור יום האב. לך לחנות ותביא 6 צלעות חזיר, קוקה קולה קלאסית, רוטב עגבניות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשימורים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות Thumbprint מלאות ריבה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 שעות ו-10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו צלעות חזיר ברביקיו, צלעות חזיר משופשפות ברביקיו, ו רסק תפוחים צלעות חזיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה Antica (Mountain Select). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.