קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות56
מגזין

צלעות חזיר עם סלסה קאריביים לשפשף ומנגו

צלעות חזיר עם סלסה קאריביים לשפשף ומנגו
צלעות חזיר עם קאריביים לשפשף סלסה מנגו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 149 גרם חלבון 57 גרם של שומן, וסך הכל 1226 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הזו במרכז אמריקה. אם יש לכם סוכר, זנגביל טחון, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב allspice הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Allspice Angel Food Cakes With Peenle Curd And Oven-dried Pi כקינוח. מתכונים דומים: צלעות חזיר עם סלסה קאריביים לשפשף ומנגו, צלעות חזיר עם סלסה מנגו, ו צלעות חזיר עם סלסה מנגו.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

Pork Chops on the menu? Try pairing with Chardonnay, Pinot Noir, and Riesling. Chardonnay suits simple chops or chops in a butter or cream sauce, dry riesling complements sweet additions like honey mustard or apples, and pinot noir is a safe bet for pork dishes in general. The 7Cellars Elway's Reserve Chardonnay with a 4.9 out of 5 star rating seems like a good match. It costs about 28 dollars per bottle.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.