קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

צלעות חזיר עם רוטב דיז'ון

צלעות חזיר עם רוטב דיז'ון
צלעות חזיר עם רוטב דיז'ון נטול גלוטן,, ידידותי לפודמפה ושלם 30 מנה עיקרית. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 38 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל 301 קלוריות. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. ראש לחנות ולקחת שמן קנולן, מלח, מרק עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בפלפל אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם קינוח מנטה קל כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 62%. נסו צלעות חזיר עם רוטב דיז'ון חמוציות, צלעות חזיר ברוטב אגס-דיז'ון, ו צלעות חזיר עם רוטב עשב דיז'ון עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מפזרים צלעות חזיר עם מלח ופלפל. במחבת נון-סטיק גדולה מצופה בתרסיס בישול, משחימים צלעות בשמן למשך 4-5 דקות מכל צד או עד שמד חום קורא 145 מְסוּגָר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תרסיס בישולתרסיס בישול
צלעות חזירצלעות חזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת
2
הסר ושמור על חום.
3
מערבבים מרק למחבת, מגרדים חתיכות שחומות. מערבבים חרדל וחצי וחצי. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, במשך 5-6 דקות או עד להסמכה, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מגישים עם צלעות חזיר.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

ניתן לשלב צלעות חזיר עם פינו נואר, שרדונה וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. האחד מקווה יין פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
יין פינו נואר
יין פינו נואר
רוב מונדבי ג ' וניור יצר בעבודת יד את הפינו נואר הזה מכרמים נבחרים ברחבי נאפה, סונומה והחוף המרכזי. פינו נואר בקליפורניה שלנו מציג את עדינות הענב בכך שהוא מאפשר תקופת הבשלה ממושכת על הגפן. זה יבטיח גישה רכה ועוצמה בסיסית מסקרנת של טעמי תות ותמרים. מיושן באלון אמריקאי מעגל את תחושת הפה על ידי הצגת מבנה טאנין וגימור מתובל אך שופע.