קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

צלעות חזיר עשב

צלעות חזיר עשב
צלעות חזיר עשב הוא חלב חינם ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 26 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל של 213 קלוריות. 1 אדם התרשם מתכון זה. מהכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. גשו לסופר וקנו חרדל דיז'ון, פתיתי פטרוזיליה, צלעות חזיר ירך במרכז לחתוך, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כמו קינוח. זה עובד גם כמנה עיקרית. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 51%. נסו צלעות חזיר עשב, צלעות חזיר עשב, ו צלעות חזיר עשב (מתכונים דומים).

הוראות

1
חתוך שומן מן צלעות.
2
שלב פירורי לחם ו -3 המרכיבים הבאים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
3
מברישים חרדל משני צידי הצלעות; צלעות מחפר בתערובת פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
4
מצפים מחבת טפלון גדולה בתרסיס בישול; מניחים על אש בינונית-גבוהה עד שהיא חמה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
מוסיפים צלעות; מבשלים 4 עד 6 דקות מכל צד או עד שהם רכים.
6
עֵצָה: אתה יכול להשתמש בכל שילוב של עשבי תיבול שיש לך בהישג יד לצלעות הטעימות האלה. במקום הרוזמרין, תוכלו לנסות אורגנו, בזיליקום או טימין.
מרכיבים שתצטרך
צווארי עוףצווארי עוף
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. אתה יכול לנסות את יקב פולי ן. ריטה הילס שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -27 דולר לבקבוק.
יקב פולי ן סטא. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי ן סטא. ריטה הילס שרדונה
כרם ראנצ ' ו סנטה רוזה נתפס במקור כמיקרו-כרמים בודדים שתוחמו ל -59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, כיתה, שורש ושיבוט. ראנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.