קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

צלעות חזיר פטריות-שום

צלעות חזיר פטריות-שום
צלעות חזיר פטריות שום יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 501 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 59 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. . זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. לך לחנות ותביא צלעות חזיר, קרם מרוכז של קמפבל של פטריות, חלב ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. מתכונים דומים: צלעות חזיר פטריות, צלעות חזיר עם פטריות מוזהבות, ו צלעות חזיר עם רוטב פטריות.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת 10 אינץ ' על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את צלעות החזיר ומבשלים עד הצלעות משחימים היטב משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
3
הסר את צלעות החזיר ולהניח אותם בצד.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
4
מערבבים במרק וחלב.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
מרקמרק
5
חום לרתיחה. להחזיר את צלעות החזיר למחבת ולהפחית את החום לנמוך. מכסים ומבשלים במשך 5 דקות או עד הצלעות מבושלים דרך אבל מעט ורוד במרכז*.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מגישים עם האטריות.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת 7cellars Elway. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.