קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

סלט עוף קארי עוטף

סלט עוף קארי עוטף
עטיפות סלט עוף קארי עשויות להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 567 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 32 גרם שומן. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו גזר, אבקת קארי, עלי חסה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני די טוב של 59%. נסו סלט עוף קארי עוטף, עטיפות סלט עוף קארי שמנת, ו 5 דקות קארי עוף סלט חסה עוטפת עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
להלבשה, בקערה קטנה, שלבו את שבעת המרכיבים הראשונים. מניחים בצד 1-1 / 2 כוסות להגשה. בקערה גדולה שלבו את העוף, הענבים, הגזר, הפקאנים והבצל. מערבבים פנימה את הרוטב שנותר.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
ענביםענבים
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים עלה חסה על כל טורטיה; מעל 2/3 כוס סלט עוף ועלי נענע.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
להתגלגל.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
4
מגישים עם רוטב שמור.

יין מומלץ: ריזלינג, Gruener Veltliner, ורוד נוצץ

ריזלינג, גרונר וולטלינר ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאינדיאני. היין הטוב ביותר לאוכל הודי יהיה תלוי במנה, כמובן, אך ניתן להגיש את הבחירות הללו צוננות ויש להן מתיקות מסוימת כדי להשלים את החריפות והטעמים המורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מקסימין גרונהאוזר הרנברג ריזלינג ספאטלזה. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-50 דולר.
מקסימין גרונהאוזר הרנברג ריזלינג ספאטלזה
מקסימין גרונהאוזר הרנברג ריזלינג ספאטלזה
הרנברג ספאטלזה הוא תמיד היין הבוהק ביותר בגרונהאוס שכן קרקעות הצפחה האדומות של הכרמים הופכות ריזלינג חומצי שופע יותר, מעט נמוך יותר, שאחיו הגדול יותר אבסטברג. מתוק ספטלי עם ניחוחות וטעמים נפיצים של תפוחים אדומים טעימים, אפרסקים צהובים, תות/ריבס ומינרלים מלוחים. בעל גוף מלא לריזלינג, מגישים עם חזיר אפוי בווירג ' יניה, קארי טלה חריף או סתם שניצל יגר מסורתי.