קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות2
ציון בריאות14
מגזין

צלעות חזיר שאלוט אגס

צלעות חזיר שאלוט אגס
צלעות חזיר שאלוט אגס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 705 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. אם יש לך חומץ תפוחים תפוחים, שאלוט, יין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. . מתכונים דומים: צלעות חזיר עם חרדל ורוטב שאלוט, צלעות חזיר בגריל עם חמאת שאלוט, ו צלעות חזיר עם שאלוט צלוי, עגבניות ורוזמרין להתענג.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, ריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה האחוזה Stonestreet עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Stonestreet Estate שרדונה
Stonestreet Estate שרדונה
שרדונה האחוזה 2012 מספק עמוד שדרה מינרלי מובהק לצד אלמנט הדר חזק. הקלמנטינה והמרמלדה מגיחות ראשונה מהזכוכית, נפתחות לחיך שעובר דרך ריסוס אפרסק ואוקיינוס-כולן מגיעות לשיאן בגימור עם אחיזה וחומציות מפתיעות.