קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות5
מגזין

צרפתית בהבזק: הקוסמופוליטי קיר רויאלס

צרפתית בהבזק: הקוסמופוליטי קיר רויאלס
המתכון הצרפתי פלאש: Cosmopolitan Kir Royales יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 5 דקות. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 187 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא שמפניה, מיץ חמוציות, טוויסט תפוזים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-20 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. נסו צרפתית בהבזק: עדשים צרפתיים Olivey וסלט שעורה, צרפתית בהבזק: כופתאות מרק בצל צרפתי, ו צרפתית בהבזק: אפונה צרפתית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיף שניות טריפל ומיץ חמוציות לחליל שמפניה. למעלה עם שמפניה קרה ומקשטים עם חמוציות או טוויסט כתום.
מרכיבים שתצטרך
מיץ חמוציותמיץ חמוציות
(מומלץ: 100 אחוז אגבה)(מומלץ: 100 אחוז אגבה)
שמפניהשמפניה
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
2
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
חלוק אודם עמוק, ניחוחות עזים של פירות יער שחורים, טוסט, תבלינים ווניל. טרי ופירותי בפה עם טאנינים קטיפתי וגימור נחמד.תערובת: 85% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% מלבק, 5% פטי ורדו