קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות45
מגזין

קארי אפונים אפרוח מטוגן

קארי אפונים אפרוח מטוגן
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית טבעונית? קארי אפונים אפרוח מטוגן יכול להיות מתכון סופר לנסות. מנה אחת מכילה 1322 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 105 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לך שמן בוטנים, אבקת בצל, אבקת קארי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: קארי ירקות עם אפונים חומוס, עוף קארי ריחני עם אפונת חומוס, ו מערבבים שרימפס מטוגן ואפונה שלג עם רוטב קוקוס-קארי.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא LangeTwins נסיך כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.