קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות100
מגזין

קארי דלעת עם עדשים ותפוחים

קארי דלעת עם עדשים ותפוחים
קארי דלעת עם עדשים ותפוח יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-3 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 35 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 592 קלוריות. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך כמון טחון, evoo, תפוח סבתא סמית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. עם כפית ציון של 91% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: קארי דלעת עם עדשים ותפוחים, קארי מתוק שרימפס בגריל עם עדשים, Quinoan ותפוח, ו עדשים בקארי אדום.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.