קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

קארי חומוס

קארי חומוס
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל לקחת בכל פעם שאתם חושקים באוכל הודי. נסו להכין קארי חומוס בבית. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, מתכון טבעוני יש 141 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אנשים רבים מאוד אהבו את ההור ד ' אובר הזה. מתכון זה אהוב על 1176 אוכלים וטבחים. אם יש לכם כוסברה טחונה, כמון טחון, בצל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 40 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 77%. הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון קארי חומוס, קארי חומוס, ו קארי חומוס.

הוראות

1
מחממים שמן במחבת גדולה על אש בינונית ומטגנים בצל עד שהוא רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים שום, ג ' ינג ' ר, ציפורן, קינמון, כמון, כוסברה, מלח, קאיין וכורכום. מבשלים במשך 1 דקות על חום בינוני, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.
קינמוןקינמון
כורכוםכורכום
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
ציפורןציפורן
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כמוןכמון
מלחמלח
3
מערבבים פנימה שעועית גרבנזו והנוזל שלהם. ממשיכים לבשל ומערבבים עד שכל החומרים מעורבבים היטב ומחוממים.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
4
מסירים מהאש. מערבבים פנימה כוסברה רגע לפני ההגשה, ושומרים 1 כף לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות פרארי פרל. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-38 דולר לבקבוק.
פרארי פרל
פרארי פרל
צהוב קש עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים של קרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.