קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

קארי ירוק תאילנדי סרטנים

קארי ירוק תאילנדי סרטנים
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? סרטנים בקארי תאילנדי ירוקים יכולים להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה אחת מכילה 538 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 40 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. . לכו לחנות ותרימו כוסברה טחונה, גרידת ליים, שורש זנגביל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן תירס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שיפון עם קרם פטל כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. , שהוא מוצק. נסו קארי ירוק בהשראת תאילנדית עם אננס וסרטנים, משחת קארי ירוקה תאילנדית תוצרת בית (וקארי ירוק תאילנדי קל), ו הודו בקארי ירוק תאילנדי וקציץ בשר קישואים ברוטב קארי ירוק חלב קוקוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים כמון, כוסברה, זנגביל, שום, פלפלים ירוקים צ ' ילה, דשא לימון, כוסברה, מיץ ליים, גרידת ליים, ו 2 כפות של שמן תירס במעבד מזון. ערבב למשחה חלקה ועבה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
עשב לימוןעשב לימון
מיץ לייםמיץ ליים
כוסברה.כוסברה.
גרידת לייםגרידת ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שמן תירסשמן תירס
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
חום 1/4 כוס שמן תירס במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. מבשלים ומערבבים שעועית ירוקה ותירס תינוק במשך כ -30 שניות. מערבבים את הדבק, רוטב סויה, חלב קוקוס ומביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני ומבשל במשך 5 עד 7 דקות, ולאחר מכן להוסיף את השרימפס. מבשלים את השרימפס עד שהם ורודים בהירים מבחוץ והבשר כבר לא שקוף במרכז, 3 עד 5 דקות. אם הרוטב הופך סמיך מדי, מוסיפים קצת מים.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
תירס בייביתירס בייבי
רוטב סויהרוטב סויה
שמן תירסשמן תירס
שרימפסשרימפס
רוטברוטב
מיםמים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות מארק מערב פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.