קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

קארי עוף הודי (Murgh קארי)

קארי עוף הודי (Murgh קארי)
המתכון עוף הודי קארי (Murgh קארי) מוכן בערך 1 שעה והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל הודי. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה עד 36 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 412 קלוריות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מיץ לימון, חצאי חזה עוף, שמן בישול, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן בישול אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה אוכמניות גלם עם ציפוי פירור כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: קארי (צהוב) להדביק קארי (נאם Phrik Kaeng קארי) מ ' אוכל תאילנדי פשוט, עוף חמאה הודי (Murgh Makhani) - מואר, ו קארי צהוב עוף (Kaeng קארי קאי).

הוראות

1
מפזרים את חזה העוף עם 2 כפיות מלח.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
מלחמלח
2
מחממים את השמן במחבת גדולה על חום גבוה; מבשלים חלקית את העוף בשמן החם בקבוצות עד להשחמה מוחלטת.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מעביר את חזה העוף השחום לצלחת ומניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
4
להפחית את החום מתחת למחבת בינוני גבוה; להוסיף את הבצל, שום, וג ' ינג ' ר לשמן שנותר במחבת ומבשלים ומערבבים עד הבצל הופך שקוף, על 8 דקות. מערבבים את אבקת קארי, כמון, כורכום, כוסברה, קאיין, ו 1 כף מים לתוך תערובת הבצל; לאפשר לחמם יחד במשך כ 1 דקה תוך ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
כוסברה.כוסברה.
כורכוםכורכום
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כמוןכמון
בצלבצל
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מערבבים את העגבניות, יוגורט, 1 כף כוסברה קצוצה, ו 1 כפית מלח לתערובת. להחזיר את חזה העוף למחבת יחד עם כל מיצים על הצלחת.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
יוגורטיוגורט
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
יוצקים 1/2 כוס מים לתערובת; מביאים לרתיחה, הופכים את העוף למעיל עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
מיםמים
7
מפזרים את מסאלה garam ו 1 כף כוסברה על העוף.
מרכיבים שתצטרך
גארם מסאלהגארם מסאלה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
8
מכסים את המחבת ומבשלים עד השדיים עוף כבר לא ורוד במרכז ומיצים לרוץ ברור, על 20 דקות. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז צריך לקרוא לפחות 165 מעלות F (74 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת
9
מפזרים מיץ לימון כדי לשרת.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)שורש זנגביל טחוןשורש זנגביל טחון11 קילו קישואים,גארם מסאלהגארם מסאלה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,כורכום הקרקעכורכום הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.