קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

קארי עוף מהיר עם פלפלים מתוקים

קארי עוף מהיר עם פלפלים מתוקים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים הודים,אז נסו קארי עוף מהיר עם פלפלים מתוקים. מתאים ל-4 ומחירו 1 מנות.32 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 25 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל של 177 קלוריות. זה עובד טוב כמנה עיקרית. אם יש לכם חמאה, ממרח קארי הודי עדין, פלפל אנגלי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי לנצל את מיץ ליים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-תפוזים כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. עם כפית ציון 54%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: קארי של סאני עם פלפלים כבושים מהירים ובצל וקטשופ קארי של סאני, קארי עוף מהיר, ו קארי עוף מהיר.

הוראות

1
במחבת גדולה ממיסים חמאה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
להוסיף רסק קארי ו1 / 4 כפית מלח( 1 מיליליטר); לבשל, תוך ערבוב, במשך דקה 1 או עד מאוד ריחני ומתחיל להשחים.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
מלחמלח
3
מוסיפים פלפל אדום; מבשלים תוך ערבוב במשך 2 דקות, או עד שמתחילים להתרכך. מערבבים פנימה עוף; מבשלים תוך כדי ערבוב במשך 1 עד 2 דקות או עד שהם מצופים היטב ומתחילים להפוך ללבן.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
עוף שלםעוף שלם
4
להקציף קמח לקרם; יוצקים למחבת ומביאים לרתיחה תוך ערבוב לשילוב. מנמיכים את האש ומבשלים, תוך ערבוב לעיתים קרובות, כ -8 דקות או סתם עד שהעוף כבר לא ורוד בפנים והרוטב מסמיך מעט. מערבבים כוסברה ומיץ ליים. מתבלים לפי הטעם עם יותר מלח, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
5
מגישים זרועים קוקוס (אם משתמשים).
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
6
מקשטים עם טריזי ליים כדי לסחוט מעל.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את ההודי עם גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוזטי נוצץ. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים.
טרי, פירותי, ומעל לכל, ידידותי למזון, גררננר וולטלינר שלנו (
טרי, פירותי, ומעל לכל, ידידותי למזון, גררננר וולטלינר שלנו ("גרו-וי" בקיצור) מראה את הקסם שהופך את היין הלבן האהוב על ענבים אוסטריה. יין עסיסי עם טעמי פירות נפיצים, זרם מינרלי קל וגימור מלא ומרחיב.
Fresh, fruity, and above all, food-friendly, our Grüner Veltliner ("Gru-Vee" for short) shows off the charms that make the grape Austria's favorite white wine varietal. A racy wine with explosive fruit flavors, a light mineral undercurrent, and a full, expansive finish.