קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

קווסו של צ'ילי

קווסו של צ'ילי
Queso של צ'ילי נטול גלוטן,, חלב חינם, וכל 30 מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 24 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 299 קלוריות. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו צ'ילי hormel no-שעועית, מיץ ליים, פפריקה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו Chili Con Queso, צ'ילי קון מטבל גבינה, ו מטבל גבינה צ'ילי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. מחנות יובה Y Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
זהב חיוור בצבע, זה קאווה יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של לימון הדר ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה קאווה טבע ברוט הוא מאוד תכליתי כי לא מינון הוסיף, ולכן החומציות והבועות לנקות את החיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים מיסו-במרינדה, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' אמון איבריקו.