קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות10
ציון בריאות4
מגזין

קומפוט פירות חורף

קומפוט פירות חורף
לפתן פירות חורף הוא רוטב שמגיש 10. תמורת 65 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 2 גרם חלבון , 4 גרם שומן , ובסך הכל 158 קלוריות . אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זה יהיה להיט באירוע החורף שלך. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. גשו לסופר וקנו תרכיז מיץ תפוזים, אגוזי מלך, משמשים ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-25 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . עם ציון של 32% , המנה הזו גרועה למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם קומפוט אפוי של פירות חורף , קומפוטה דה פרוטס (לפתן פירות חורף) ולפתן פירות חורף - ללא תוספת סוכר .

הוראות

1
ב-1-1/2-Qt. בישול איטי, משלבים את החמוציות, הסוכר החום, תרכיז מיץ התפוזים והחומץ. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 1-1/4 עד 1-3/4 שעות או עד שהחמוציות קופצות והתערובת מסמיכה.
מרכיבים שתצטרך
תרכיז מיץ תפוזיםתרכיז מיץ תפוזים
חצילים, קלופים וחתוכים לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 כדורים לפחות)חצילים, קלופים וחתוכים לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 כדורים לפחות)
3/4 כוס (6 אונקיות) יוגורט תפוזים3/4 כוס (6 אונקיות) יוגורט תפוזים
1 קילו פסטרמה מעדנייה פרוסה1 קילו פסטרמה מעדנייה פרוסה
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
כבו את האש; מערבבים פנימה את המשמשים, הצימוקים והאגוזי מלך. מצננים לטמפרטורת החדר. מקררים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)