קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות22
ציון בריאות11
מגזין

תבשיל בסגנון כפרי

תבשיל בסגנון כפרי
צריכים מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב ? תבשיל בסגנון כפרי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 215 קלוריות , 13 גרם חלבון ו -9 גרם שומן . מתאים ל-22 מנות. אם יש לך שעועית ירוקה, סלרי, תירס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זה מושלם לסתיו . מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעתיים ו-20 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 45% . הציון הזה מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: תבשיל בקר כפרי , תבשיל כפרי בקר צרפתי וסטייק בסגנון כפרי .

הוראות

1
בתנור הולנדי, מבשלים בשר בקר על אש בינונית עד שהוא כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
הוסף את שאר החומרים; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך שעתיים או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום

מרכיבים

51 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גרגרי בוליון בקרגרגרי בוליון בקר105אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב מגוררכרוב מגורר425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שחור עיניים אפונה, שטוף סחוטיכול שחור עיניים אפונה, שטוף סחוט312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)can Mexican-style corncan Mexican-style corn794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחיםפחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית צפונית גדולה, שטוף סחוטיכול שעועית צפונית גדולה, שטוף סחוט425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם שעועית לימה, שטופה ומרוקנתהאם שעועית לימה, שטופה ומרוקנת41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, פרוסגזר, פרוס152אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלרי קצוץסלרי קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח סלרימלח סלרי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה110אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה קפואהשעועית ירוקה קפואה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיה פרוסה קפואהבמיה פרוסה קפואה1גדולבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש145אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה קפואהאפונה קפואה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 קילו קישואים,מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיץ עגבניות יכולמיץ עגבניות יכול9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק הם בחירה מצוינת לתבשיל. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. בר Cohn Silver Label קברנה סוביניון עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
BR Cohn Silver Label קברנה סוביניון
BR Cohn Silver Label קברנה סוביניון
תווית הכסף קברנה סוביניון משקפת ערבוב של ענבים שגדלו מכרם BR Cohn Olive Hill Estate וכרמים נבחרים של מחוז סונומה. תווית הכסף שלנו קברנה סוביניון מציעה טעמים עשירים מלאים של פירות יער, קסיס ודובדבן שחור עם רמזים של וניל. מיושן עם עץ אלון צרפתי פרימיום, המוסיף מורכבות ועומק, וכתוצאה מכך תמורה מצוינת לקברנה סוביניון באיכות גבוהה.