קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

קורנדביף אנד כרוב רך

קורנדביף אנד כרוב רך
זקוקים למנה עיקרית ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית וראשונית? קורנדביף אנד כרוב רך יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 356 קלוריות, 24 גרם חלבון ו-23 גרם שומן כל אחת. מתכון זה מכסה 23% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו-5 דקות. אם יש לכם חזה קורנדביף, עלה דפנה, בצל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 66%. הציון הזה מוצק. קורנדביף וכרוב, קורנדביף וכרוב וקורנדביף 'n' כרוב דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים את הבצל בתוך 5-Qt. בישול איטי.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
שלבו את מיץ התפוחים, עלה הדפנה ותכולת חבילת התבלינים; יוצקים על בצל. למעלה עם חזה וכרוב. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 8-10 שעות או עד שהבשר והירקות רכים. לזרוק את עלה הדפנה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
ל-1 אננסל-1 אננס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

בשר עוף בתפריט? נסה להתאים עם יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיב. בשר לבן משודך בדרך כלל ליין לבן כדי לא להשתלט על הטעם של הבשר, כך שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בוודאי רוטב יין אדום אפשר ורצוי להגיש עם אדום כמו פינו נואר. ה-Iron Horse Wedding Cuvee עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-39 דולר לבקבוק.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.