קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות2
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קינוח תפוחים

קינוח תפוחים
קינוח תפוחים עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לקינוח שלך. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 2. מנה אחת מכילה 424 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן. 160 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם תפוחי טארט, גלידת ונילן, קינמון טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 34%. ציון זה לא כל כך מעולה. קינוח תפוחים צרפתי, קינוח מטע תפוחים, ו קינוח פאי תפוחים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים תפוחים בתבנית אפייה לא משומנת של 2 או 3 כוסות; מפזרים מיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
שלב סוכר חום, שיבולת שועל, חמאה וקינמון; מפזרים מעל תפוחים. מכסים ואופים בחום של 350 למשך 30 דקות. חושפים ואופים 15 דקות יותר או עד שהתפוחים רכים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
תפוחתפוח
חמאהחמאה
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מגישים עם קצפת או גלידה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
גלידהגלידה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

הקינוח עובד ממש טוב עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "