קושיקשה
מוכן ב1 ש, 11 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

קיש פטריות מעל לראש

קיש פטריות מעל לראש
אם יש לכם חלב, גבינת מנצ'גו, מי קרח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו קיש פטריות, קיש שתי פטריות, ו קיש פטריות ובשר חזיר (מתכונים דומים).

מרכיבים

12ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולה, לצחצוחשמן קנולה, לצחצוח6largesביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי, קצוץטימין טרי, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמי קרחמי קרח11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מנצ'גו גרוסהגבינת מנצ'גו גרוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות אקזוטיותפטריות אקזוטיות12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2smallsשאלוט, טחוןשאלוט, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות לבנות, לרבעיםפטריות לבנות, לרבעים

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות שאטו לה גרנג ' קלינט בורדו Superiore. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
מטרתנו בכל שנה היא ליצור יין טבעי, מקסים, מורכב, מאוזן היטב, עם אישיותו, הנציג הטוב ביותר של הבציר שאנחנו יכולים לעשות עם הטרואר שלנו.