קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

קישים מקסיקניים מופלאים

קישים מקסיקניים מופלאים
קישים מקסיקניים מופלאים יכולים להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת מתכון ארוחת הבוקר שלך. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 90 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 24 מנות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. . אם יש לך בצל, פלפל קאיין, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו קישים מקסיקניים מופלאים, מיני קישים מקסיקניים, ו גלי בשר מופלאים מיני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). גריז 24 כוסות מיני מאפין.
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מקציפים גבינת שמנת וחמאה עד בשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
3
מוסיפים קמח; מערבבים עד שהבצק נוצר. מחלקים את הבצק ל -24 כדורים ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
4
להקציף ביצים וחלב יחד בקערה. מערבבים גבינת מונטריי ג 'ק, נקניק צ' וריסו, צ ' ילי ירוק, בצל אדום, כוסברה, אבקת שום, פלפל שחור, כמון טחון, פלפל קאיין, ומלח לתערובת הביצה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
נקניקיות צ ' וריסונקניקיות צ ' וריסו
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)
כמון טחוןכמון טחון
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
(קיבלר)(קיבלר)
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
5
מניחים כדור בצק אחד לתוך כל כוס מאפין מוכן; לחץ על הבצק בעדינות לתוך הבסיס והצדדים כדי ליצור כוס בצק. תערובת ביצה כפית כדי למלא כל כוס בצק.
מרכיבים שתצטרך
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
(קיבלר)(קיבלר)
6
אופים בתנור שחומם מראש עד למרכז קיש מוגדר, 25 דקות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץצ'ילי ירוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקניקיית צ'וריסו טחוןנקניקיית צ'וריסו טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי גרוסהגבינת מונטריי גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פרנסיס פורד קופולן אורגון פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.