קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

קלצונה תרד מושלם

קלצונה תרד מושלם
קלצונה תרד מושלם יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 27 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 526 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו ביצה, שטוח, קמח תירס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: תרד וריקוטה קלצונה, קלצונה דלעת, נקניק ותרד, ו בקר מחיטה מלאה, קלצונה פטריות ותרד.

מרכיבים

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.