קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות30
ציון בריאות2
מגזין

קמחי לבן נוצץ

קמחי לבן נוצץ
קמחי לבן נוצץ נטול גלוטן, וללא לקטוז מנה צדדית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 13 קלוריות. מתאים ל-30 מנות. אם יש לך גרגיר הנחלים, חומץ אורז, מלח כשר, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -30 דקות. מתכונים דומים: קמחי לבן נוצץ, בק קמחי (קמחי לבן), ו קמחי לבן.

הוראות

1
בקערה, לזרוק את הכרוב עם המלח ולסחוט אותו כדי לרכך מעט. מכסים עם צלחת קטנה פחית כבדה ולתת לעמוד בטמפרטורת החדר במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים כל נוזל. מערבבים בחומץ, בצל ירוק, גזר וצ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
חומץחומץ
גזרגזר
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
3
מוסיפים את 7UP, מכסים בניילון נצמד ומכניסים למקרר בין לילה. מקפלים את גרגיר הנחלים ממש לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
גרגיר הנחליםגרגיר הנחלים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lubanzi Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.