קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קנולי טבול שוקולד

קנולי טבול שוקולד
קנולי טבול שוקולד עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל 247 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. 2 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם אמרטו, שמנת כבדה, שוקולד ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -15 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 21%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: קנולי טבול שוקולד עם פיסטוקים, כוסות קנולי טבולות שוקולד, ו כוסות קנולי טבולות שוקולד.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים יחד אמרטו, קינמון, שמנת כבדה וסוכר קונדיטורים עד שנוצרות פסגות רכות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
שמנת כבדהשמנת כבדה
ליקר Amarettoליקר Amaretto
קינמוןקינמון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בקערה בינונית מערבבים את הפיסטוקים והריקוטה ומערבבים פנימה מחצית מהקצפת. מקפלים בעדינות את הקצפת שנותרה. ממלאים שקית מאפה ללא קצה בתערובת למילוי קליפות הקנולי.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות קנוליקונכיות קנולי
קצפתקצפת
אגוזי פיסטוקאגוזי פיסטוק
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
ציוד שתשתמש בו
שקית מאפהשקית מאפה
קערהקערה
3
טובלים את קצות הקנולי בשוקולד המומס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
4
מניחים את מגש הסדין במקרר במשך 2 שעות או עד מילוי שוקולד מוגדר.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לקנולי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.