קושיקל
מוכן ב26 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

קסדייה ירקות בגריל

קסדייה ירקות בגריל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מקסיקניים, אז תנו הזדמנות ל קסדייה ירקות בגריל. אתה מקבל מתאבן שמגיש 4. מנה זו מכילה כ 20 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 477 קלוריות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זה מושלם עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 26 דקות. אם יש לכם צ'יפוטלה ברוטב אדובו, שמן זית, טורטיות קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו קסדייה ירקות בגריל, קסדייה ירקות בגריל, ו ירקות בגריל + טורטיות פסטו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפרסומת הטבטונית של Gamay Pinot Noir משנת 1787 עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.