קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות5
ציון בריאות28
מגזין

קסדילות שעועית שחורה גבינה

קסדילות שעועית שחורה גבינה
קסדילות שעועית שחורה גביני יכול להיות רק מקסיקניות מתכון שאתה מחפש. מתכון צמחוני זה משרת 5 . מנה אחת מכילה 367 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. צאו לחנות ואספו מלח, שמן קנולן, פלפל ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. זה עובד הכי טוב כמו הר ד ' אובר, והוא נעשה בערך 35 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 71%. נסו קסדילות תירס ושעועית שחורה, קסדילות עוף ושעועית גבינות, ו צ'יזדילות שעועית וצ' יפוטלה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת טפלון גדולה המצופה בתרסיס בישול, הקפיצו את הפלפל הצהוב, הבצל והשום בשמן למשך 2 דקות. מערבבים פנימה את העגבניות והתירס; מבשלים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פלפל צהובפלפל צהוב
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
תירסתירס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את השעועית השחורה, הפלפל והמלח. מבשלים עד שהירקות רכים; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
שעועית שחורהשעועית שחורה
ירקירק
פלפלפלפל
מלחמלח
3
שפריץ צד אחד של כל טורטיה בתרסיס בישול; מניחים צד רגיל כלפי מעלה על ניירות אפייה מצופים בתרסיס בישול. כף תערובת שעועית על מחצית מכל טורטיה; מפזרים גבינה. מקפלים טורטיה מעל המילוי.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 400 מעלות למשך 6 דקות. הופכים בזהירות; אופים 4-7 דקות יותר או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות עדן קרע ואליאנט כרם פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-25 דולר לבקבוק.
עדן קרע ואליאנט כרם פינו נואר
עדן קרע ואליאנט כרם פינו נואר