קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

קפה קר צרפתי

קפה קר צרפתי
אם אתה רוצה להוסיף עוד הים התיכון מתכונים לקופסת המתכונים שלך, קפה קר צרפתי עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. משקה זה יש 326 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 15. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם סירופ שוקולד, חלב, שמנת מתוקה כבדה, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מרהיב ציון של 23%. מתכונים דומים: קוקוס אייס קפה ... עם מיני שוקולד מזוגג קפה סופגניות, קפה קר, ו קפה קר.

הוראות

1
בקערה גדולה, לטאטא קפה וסוכר עד שהסוכר מתמוסס. מערבבים פנימה את שאר החומרים. מקפיאים במנות של 1-1 / 2 ליטר במיכלי מקפיא למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מקום במקרר 2-3 שעות או עד עכור.
3
מגישים מיד.

יין מומלץ: שמפניה, בורדו, בורדו לבן

שמפניה, בורדו ובורדו לבן הם הבחירות המובילות שלי לצרפתית. יין צרפתי מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אך לעתים רחוקות אתה משתבש בשמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורדו לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. שמפניה פאלמר בלאן דה בלאנס עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 95 דולר לבקבוק.
שמפניה פאלמר בלאן דה בלאן
שמפניה פאלמר בלאן דה בלאן
ניחוחות עדינים של הדרים, פרחים לבנים ושקדים. משיי על החיך עם מינרליות יפה. קובטי טהור מאין כמוהו. 100% שרדונה.מעוצב משרדונה בעיקר מהטרוארים המפוארים של וילרס-מרמרי וטרספייל. הקרוס המוביל הזה באזור מונטאן דה ריימס, המוכר בזכות האלגנטיות והרעננות שלהם, מעורבב בהרמוניה עם השרדונה הפירותית העדינה של קסטה דה סושזאן.