קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

קציץ בשר הודו חריף עם תוספת קטשופ

קציץ בשר הודו חריף עם תוספת קטשופ
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל קציץ בשר הודו פיקנטי עם תוספת קטשופ. מנה זו מכילה סביב 23 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 188 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. לכי לחנות וקחי שיני שום, סוכר חום, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב אגוז מוסקט הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מוסקט אוכמניות כקינוח. נסו קציץ בשר עם זיגוג סוכר וקטשופ {ספר הבישול של החודש }, קציץ בשר הודו, ו קציץ בשר הודו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
ממיסים חמאה במחבת גדולה ולא דביקה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים בצל, פטריות ושום למחבת; מבשלים 8 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר מהחום; מגניב 5 דקות.
5
מערבבים תערובת פטריות, panko, ואת המרכיבים הבאים 8 (דרך ביצה) בקערה גדולה; מערבבים היטב לשלב. צורה תערובת טורקיה לתוך מלבן 9 x 5inch על מחבת ברוילר מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פטריותפטריות
טורקיה כולהטורקיה כולה
פאנקו.פאנקו.
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
קערהקערה
6
מערבבים קטשופ, סוכר חום, חרדל, אגוז מוסקט בקערה קטנה, ערבוב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
מוסקטמוסקט
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
7
מורחים תערובת קטשופ באופן שווה על גבי קציץ בשר; אופים ב 350 במשך 40 דקות או עד רשם מדחום 16
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
מורחיםמורחים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
8
בואו לעמוד במשך 10 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו0(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן3(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים3שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה הודו טחוןחזה הודו טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פטריות מוגדרות מראשחבילת פטריות מוגדרות מראש4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpanko (פירורי לחם יפניים)panko (פירורי לחם יפניים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)Sriracha (רוטב צ'ילה חם, כגון Huy פונג)Sriracha (רוטב צ'ילה חם, כגון Huy פונג)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר