קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות5
ציון בריאות11
מגזין

קציצות טריאקי

קציצות טריאקי
קציצות טריאקי דורשות בערך 40 דקות מתחילתו ועד סופו. למנה העיקרית הזו יש 379 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 5. אם יש לכם חומץ, בקר טחון, נתחי אננס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה היפנית הזאת. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. עם כפית ציון 41%, המנה הזו טובה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם קציצות טריאקי, קציצות טריאקי, ו קציצות טריאקי.

הוראות

1
מסננים אננס, שומרים 1/4 כוס מיץ; הניחו אננס בצד. בקערה שלבו את הבצל, הפלפלים, פירורי הלחם, הג ' ינג ' ר, המלח ומיץ האננס השמור. מפוררים בשר בקר מעל תערובת ומערבבים היטב. צורה ל -1 אינץ'. ביצים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ אננסמיץ אננס
פירורי לחםפירורי לחם
אננסאננס
פלפליםפלפלים
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיץמיץ
בצלבצל
בקרבקר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים את מרכיבי הרוטב בבלנדר; מכסים ומעבדים למשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
מניחים 2 כפות רוטב בתוך 13 אינץ ' משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מוסיפים כדורי בשר.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
5
יוצקים את הרוטב שנותר על קציצות.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
רוטברוטב
6
אופים, לא מכוסים, בחום של 400 כוס למשך 20 דקות או עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מניחים נתח אננס אחד על כל קציצה; מאובטח בעזרת קיסם שיניים.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
כדורי בשרכדורי בשר
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע3(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טחון רזהבשר טחון רזה1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) נתחי אננספחיות כל אחד) נתחי אננס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום מתוק קצוץ דקפלפל אדום מתוק קצוץ דק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צהוב מתוק קצוץ דקפלפל צהוב מתוק קצוץ דק

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
ג 'יי. ג' יי. פרום גרייצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג
ג 'יי. ג' יי. פרום גרייצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג