קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

קרוסטיני עם חמאה אירופאית מלוחה, סרדינים מעושנים ופלפל

קרוסטיני עם חמאה אירופאית מלוחה, סרדינים מעושנים ופלפל
המתכון Crostini עם חמאה בסגנון אירופאי מלוח, סרדינים מעושנים, פלפל קרס יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 30 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 474 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מתאבן. גשו לסופר וקנו גרגיר נחלים, חמאה, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו ריבועי לימון עם חמאה בסגנון אירופאי, קציץ בשר, בסגנון אירופאי;, ו סלט תאנה עם יוגורט חלב עיזים ופלפל קרס (מתכונים דומים).

הוראות

1
התאם את מתלה התנור למצב האמצעי וחמם מראש את התנור ל-350F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים את פרוסות הלחם על תבנית אפייה, מברישים את הצמרות בשמן זית, ואופים אותן במשך 15 עד 20 דקות, עד שהן קלויות קלות וחומות זהובות. (אתה יכול גם טוסט הלחם בטוסטר, אבל בלי השמן. אז תבריש את הטוסט בשמן אחרי שהם יסיימו.) לשפשף את הצד משומן של crostini עם השום ולהגדיר אותם על משטח העבודה שלך, בצד משומן למעלה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
קרוסטיניקרוסטיני
שוםשום
לחםלחם
טוסטטוסט
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
טוסטרטוסטר
3
מורחים על 2 כפיות חמאה בשכבה לא אחידה על כל קרוסטינו, משאיר את הקצוות של הלחם גלוי. לפזר את פרוסות הבצל על החמאה, לחלק אותם באופן שווה, להניח 1 סרדין על כל אחד, העליון עם קרס וכמה גרגרי מלח ים.
מרכיבים שתצטרך
מלח יםמלח ים
סרדיניםסרדינים
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
לחםלחם
בצלבצל
4
מאמר var
5
Type_27_data = {};
6
מאמר
7
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;