קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות18
ציון בריאות3
מגזין

קרם חמאת בוטנים-מלא עוגות מזון של השטן

קרם חמאת בוטנים-מלא עוגות מזון של השטן
אם יש לכם שמנת כבדה, סוכר מגורען, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: עוגות מלא קרם של השטן מזון, חמאת בוטנים-ממולאים עוגות מזון של השטן, ו קרם חמאת בוטנים מלא עוגות שוקולד.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 325 מעלות F. קו אחד 12 כוס ומחבת אחת 6 כוס מאפין עם נייר או לסכל ספינות קאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מגש מאפינסמגש מאפינס
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
2
הפוך את העוגות: לנפות את קמח העוגה, אבקת קקאו, סודה לשתיה, אבקת אפייה ומלח יחד שלוש פעמים. לנצח את החמאה וסוכר עם מיקסר חשמלי במהירות גבוהה במשך 15 שניות עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח עוגהקמח עוגה
קאפקייקסקאפקייקס
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
3
מוסיף את הביצים, אחד בכל פעם, מכות עד שכל אחד הוא משולב. המשך להכות עד אור ורך, על 6 יותר דקות. עם המיקסר במהירות הנמוכה ביותר שלה, להכות בשליש של תערובת הקמח. מקציפים בחמאה ווניל, ואז עוד שליש מתערובת הקמח. הכה את הקפה ולאחר מכן את תערובת הקמח הנותרת. למלא את כוסות מאפין באמצע הדרך ואופים במשך 25 דקות, או עד המרכזים באביב בחזרה כאשר לחוץ קלות. הגדר את המחבתות על מדף להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
קפהקפה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
בלנדרבלנדר
4
הפוך את מילוי חמאת הבוטנים: הכה את החמאה וחמאת בוטנים עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית עד מעורבב. להפחית את המהירות נמוכה בהדרגה להכות את הסוכר של ממתקים. הגבר את המהירות לגבוה והכה במשך 3 עד 5 דקות, עד חלקה ורך. כפית את המילוי לתוך שקית מאפה מצויד קצה רגיל בינוני. הכנס את הקצה לתוך החלק העליון של כל קאפקייק מקורר לסחוט כ 1/2 כפות מילוי לתוך כל קאפקייק.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
קאפקייקסקאפקייקס
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
שקית מאפהשקית מאפה
1
מניחים את השוקולד בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים את השמנת בסיר קטן עד לצריבה.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
יוצקים את השמנת על השוקולד ולתת לשבת 1 דקה, ואז לטאטא עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
תן לשבת 10 דקות, עד עבה אבל עדיין pourable. דאנק את צמרות הקאפקייקס לתוך הציפוי למעיל, ואז במקום על מדף ומפזרים את הבוטנים הקצוצים.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
בוטניםבוטנים
5
להעביר למקרר במשך 20 דקות כדי להגדיר.
6
צילום: Gentl & Hyers

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 מקל) בתוספת 2 כפות חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר(1 מקל) בתוספת 2 כפות חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר מנופה של ממתקיםסוכר מנופה של ממתקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים מוקרמתחמאת בוטנים מוקרמת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו הולנדית לא ממותקתאבקת קקאו הולנדית לא ממותקת3largesביציםביצים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים, קצוץבוטנים קלויים, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד חצי מתוק, קצוץ בערך.שוקולד חצי מתוק, קצוץ בערך.1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה חם וחזקקפה חם וחזק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 מקל) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר(1 מקל) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס