קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות9
ציון בריאות4
מגזין

קרם של מרק עגבניות

קרם של מרק עגבניות
מרק קרם עגבניות עשוי להיות בדיוק ההזנה שאתה מחפש. מתאים ל-9 מנות. תמורת $1.2 למנה , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 9 גרם חלבון , 25 גרם שומן , ובסך הכל 418 קלוריות . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם יש לכם בצל, פצפוצי צדפות, שמן קנולן וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 32% , וזה די גרוע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את מרק קרם העגבניות הטוב ביותר , מרק שמנת עגבניות ומרק עגבניות .

הוראות

1
במעבד מזון מערבבים עגבניות מבושלות וגבינת שמנת; מכסים ומעבדים עד לקבלת מרקם חלק. לְהַפְרִישׁ.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מבושלותעגבניות מבושלות
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
בסיר גדול מטגנים בצל ושום בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
טורפים פנימה מרק עגבניות ו-V8 עד לתערובת אחידה. מערבבים בהדרגה את תערובת גבינת השמנת, השמנת והבזיליקום. מבשלים ומערבבים עד לחימום (לא להרתיח).
מרכיבים שתצטרך
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
מרק עגבניותמרק עגבניות
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4
בקערה גדולה, מערבבים את הקרקרים, השמן, תערובת הרוטב, אבקת השום והשמיר; לזרוק למעיל. מצקת מרק לקערות; מפזרים קרקרים וגבינת מוצרלה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
לכריכהלכריכה
שמירשמיר
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
מצקתמצקת

מרכיבים

57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מבושלותעגבניות מבושלות756 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) מרק עגבניות מרוכז, לא מדוללפחיות כל אחד) מרק עגבניות מרוכז, לא מדולל113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, קוביותגבינת שמנת, קוביות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמיר עשבשמיר עשב11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2426 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנתחצי שמנת624אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)cans each) V8 juicecans each) V8 juice1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ135אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרקרים צדפותקרקרים צדפות9(חוֹרֶף)גרוס חלק-גבינת מוצרלה רזהגרוס חלק-גבינת מוצרלה רזה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סלט ראנץרוטב סלט ראנץ