קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות9
ציון בריאות2
מגזין

קרפי בננה תות

קרפי בננה תות
קרפים בננה תות יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 9 מנות סועדים. זה ארוחת הבוקר יש 316 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן למנה. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 6 אוהדים. גשו לסופר וקנו קרטון מוקצף ציפוי, קמח, סוכר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה יהיה להיט שלך יום האם אירוע. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 30%. הציון הזה די גרוע. נסו קרפי בננה תות, קרפי תות-בננה, ו קרפי בננה תות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הקמח, הסוכר, הקינמון, החלב והביצים. מכסים ומקררים במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
ב 8-ב. מחבת טפלון, ממיסים 1 כפית חמאה. מערבבים את הבלילה; יוצקים כ -2 כפות למרכז המחבת. מעלית ולהטות פאן כדי באופן שווה מעיל תחתון. מבשלים עד שהחלק העליון נראה יבש; הופכים ומבשלים 15-20 שניות יותר.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר לרשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
4
חזור על הפעולה עם הבלילה שנותרה, הוסף חמאה למחבת לפי הצורך. כשהוא קריר, ערמו קרפים עם נייר שעווה על מגבות נייר בין לבין.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרפיםקרפים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
5
בקערה גדולה מקציפים את חומרי המילוי לתערובת אחידה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מורחים 2 כפות מעוגלות על כל קרפ; מגלגלים. בקערה גדולה שלבו מרכיבי ציפוי; כף עם קרפים.
מרכיבים שתצטרך
קרפיםקרפים
מורחיםמורחים
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורדו לבן הם הבחירות המובילות שלי לצרפתית. יין צרפתי מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אך לעיתים רחוקות אתה משתבש בשמפניה. אם הארוחה שלכם דורשת יין לבן, תוכלו לנסות גם בורדו לבן. לקבלת אדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שאטו פינדפלורס סנט אמיליון בורדו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
שאטו פינדפלורס סנט אמיליון בורדו
שאטו פינדפלורס סנט אמיליון בורדו
הארומה המורכבת מנוקדת בנגיעות ארוכות טווח של פירות יער אדומים בשלים לחלוטין. שיכור כיין צעיר, צ ' טיטו פינדפלורס מאפשר לפירותיות הטרייה שלו לפרוח. הוא נשמר במרתף, הוא פותח טעם ארוך ומשיי בפה, סימן של גראנד קרוס של סן אמיליון.תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק