קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קשת בענן קונפטי עוגה

קשת בענן קונפטי עוגה
קשת ענן קונפטי עוגה היא ללא גלוטן ו קינוח. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 14 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 846 קלוריות. גשו לסופר וקנו קצפת, מיץ לימון, תותים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו קשת בענן עוגה, עוגת ענן ביצה מהירה, ו עוגת ענן שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
הוציאו את העוגה מהמחבת והשאירו אותה על נייר הקלף. באמצעות קרם חמאה בצבע, להפיץ פסים של ציפוי לאורך על העוגה. באמצעות קלף כדי להרים ולדחוף קדימה, מגלגלים את העוגה בחוזקה ככל האפשר. ברגע שהעוגה מגולגלת, מניחים על מגש גדול, צד התפר למטה. זמן קצר לפני ההגשה, כפור את העוגה עם הקצפת.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מחבתמחבת
2
מורחים את הקצפת בנדיבות וליצור מערבולות באמצעות סכין צבעים. כדי להפוך את המערבולות כמו ענן, גרור קלות את סכין הצבעים דרך הקצפת בעדינות למשוך למעלה כדי להפוך את הפסגות. לקשט את המגש מחוץ לעוגה עם קולי תות ומפזרים את כל העניין עם סוכריות קונפטי. כאשר העוגה נחתכת," קשת " של ציפוי תתגלה מבפנים.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
תותיםתותים
סוכריותסוכריות
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
סכין צבעיםסכין צבעים
3
מערבבים את התותים, מים, סוכר ומיץ לימון בסיר ומבשלים על חום בינוני עד שהסוכר מומס והתותים רכים למדי. מחית את התערובת בבלנדר. מתח דרך מסננת בסדר מגניב.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
מיץ לימוןמיץ לימון
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מסננתמסננת
בלנדרבלנדר