קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות48
מגזין

ראיטה

ראיטה
Raita עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 1 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני יש 220 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מתאבן די יקר. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם זרעי כמון, יוגורט, עגבניותוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: palak raitan או תרד קל raita / raita s, burhani raita, איך לעשות burhani raita / boorani raita, ו בצל raita, איך לעשות בצל raita / pyaaz ka raita.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tanian et וינסנט Careme Terre Brulee Chenin Blanc. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.