קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות82
מגזין

ראמן אמנון

ראמן אמנון
Ramen Tilapian הוא מתכון יפני המשמש 1. במנה עיקרית זו יש 1078 קלוריות, 115 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %61 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, גשו לסופר וקנו פירורי לחם, רוטב צ'ילי תאילנדי, אמנון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב פירורי הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שטרודל תפוחים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. Tilapia ראמן, Tilapian ברוטב פטריות (Tilapian en Salsa de Champiñones), ו פריז Village Tilapia פילה-ממוקם בלאס וגאס פריז עושה פילט אמנון מיוחד דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
לשבור אטריות לחתיכות, לבשל על פי כיוונים, לנקז, להפריש.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
2
פלפלים מבושלים ובצל עד רך, מוסיפים אטריות ומשלבים עם בצל פלפל.בינתיים לחתוך אמנון בגושים, לחם ומטגנים בטיגון עמוק ב 350 מעלות. מבשלים עד חום זהוב, ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
אמנוןאמנון
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
אחוז שומןאחוז שומן
ציוד שתשתמש בו
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
3
מוסיפים לתערובת אטריות, מוסיפים רוטב צ ' ילי ומשלבים.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.