קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

רביולי גבינת עיזים מפולפל עם רוטב עגבניות אננס

רביולי גבינת עיזים מפולפל עם רוטב עגבניות אננס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל רביולי גבינת עיזים פלפל עם רוטב עגבניות אננס. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 405 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 37 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. . אם יש לכם בצל, פלפל טחון גס, herbes de provence, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -35 דקות. וזה טוב. נסו גבינת עיזים-רביולי ארוגולה עם עגבניות-חמאת פנקטה, גבינת עיזים-רביולי ארוגולה עם עגבניות-חמאת פנקטה, ו רביולי גבינת עיזים w / רוטב פסטו חורף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים גבינת עיזים, 1 כפית שמן זית, פלפל שחור קלוי, ו 1/2 כפית מלח בקערה עד חלקה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
גבינת עיזיםגבינת עיזים
שמן זיתשמן זית
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מגלגלים יריעות פסטה לעובי 1/16 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
אטריות לזניהאטריות לזניה
גלולגלול
4
חותכים פסטה לתוך עיגולים 2 1/2 אינץ', או הצורה הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
5
מניחים 1 כפית גדושה של מילוי גבינת עיזים במרכז כל מעגל פסטה. טבול את קצה הפסטה עם קצת מים, ואז לקפל ולאטום את הפסטה כדי ליצור חצי ירח. מסדרים רביולי על תבנית אפייה וטפטוף עם 1/2 כוס שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיזיםגבינת עיזים
שמן זיתשמן זית
רביולירביולי
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים רביולי בתנור שחומם מראש עד חום זהוב ופריך קלות, 7 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מוציאים מהתנור ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מחממים 1/4 כוס שמן זית במחבת מעל חום בינוני. מערבבים את הבצל, 1 כפית מלח 1 כפית פלפל; מבשלים ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות. להגדיל את החום בינוני גבוה, ומערבבים את העגבניות הצהובות והאדומות, אננס, ו herbes de Provence. מבשלים ומערבבים במשך 5 דקות, ומערבבים את רוטב העגבניות. לרסק שום עם קמצוץ 1 של מלח, ולהוסיף לרוטב. מבשלים במשך 30 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות ענבים אדומים או ירוקים ללא גרעינים, חצויים2 כוסות ענבים אדומים או ירוקים ללא גרעינים, חצויים
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
שמן זיתשמן זית
אננסאננס
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
פלפלפלפל
בצלבצל
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
הסר מהחום ומערבבים בזיליקום וארוגולה. לזרוק את רביולי בקלילות ברוטב למעייל, ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
ארוגולהארוגולה
רביולירביולי
באזיל!באזיל!
רוטברוטב

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוגולה תינוק קצוץ גסארוגולה תינוק קצוץ גס5עליםבזיליקום, קצוץבזיליקום, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)1גיליון פאונדליטרים של פסטה טרייהליטרים של פסטה טרייה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת עיזיםחבילת גבינת עיזים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל שחור טרי, גס, או לטעום, קלוי קלותפלפל שחור טרי, גס, או לטעום, קלוי קלות11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1גדולעגבניות ירושה אדומות, קלופים וקצוציםעגבניות ירושה אדומות, קלופים וקצוצים1גדולעגבניות ירושה צהובות, קלופים וקצוציםעגבניות ירושה צהובות, קלופים וקצוצים5(יכול להיות או להרחיק)herbes de Provenceherbes de Provence596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1largesבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טרי, קצוץאננס טרי, קצוץ1צביטה1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.