קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות6
מגזין

רביולי מצופה בפירורי לחם

רביולי מצופה בפירורי לחם
רביולי מצופה בפירורי לחם עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתאים ל-5 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 25 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 570 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פירורי לחם, מים, בזיליקום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב ביצה לבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגה בשחור-לבן כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. . עם כפית ציון של 35% המנה הזאת לא משהו. נסו רביולי מצופה בפירורי לחם, רביולי קלוי, ו רביולי קלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים מדף תיל על תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
3
הכה יחד את הלבן ביצה ומים בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מערבבים פירורי לחם, אורגנו, בזיליקום, וגבינת פרמזן בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פירורי לחםפירורי לחם
אורגנואורגנו
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
טובלים כל רביולי בביצה המוכה, ואז מגלגלים בתערובת פירורי הלחם. ריססו את שני הצדדים של רביולי מצופה בפירורי לחם עם ספריי בישול; הניחו על מתלה התיל.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
רביולירביולי
לחםלחם
גלולגלול
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
6
אופים רביולי מצופה בפירורי לחם בתנור שחומם מראש עד חום זהוב ופריך, 15 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

רביולי ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Monsanto Il Poggio קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
נולד בכרם "Il Poggio" (5.5 חה, 310 מטרים a.s.l.) שממנו בשנת 1962, זה לקח את שמו: זהו Cru קלאנטי הראשון Classico. עשוי 90% Sangiovese ו 7% Canaiolo ו 3% Colorino, זה הגילאים 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. היום הוא מייצג את המוצר היוקרתי ביותר של החברה, מוערך בכל רחבי העולם. הוא מיוצר רק בצירים הטובים ביותר. החברה בחרה לשמור כמות ניכרת של בקבוקי יין זה במרתף להיות הארכיון הקבוע, מסוגל לספר את ההיסטוריה של Castello di Monsanto