קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

רוגן ג'וש

רוגן ג'וש
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? רוגן ג'וש יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1043 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 87g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -30 דקות. לכו לחנות ותרימו עלי דפנה, שמן צמחי, תרמילי הל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: רוגן ג'וש, ג'וש רוגן עם פן אחד, ו רוגן ג'וש.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרקוס הובר Obere Steigen Gruner Veltliner. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
צהוב בהיר עם גוונים ירוקים. פלפל על האף, רמזים של תבלינים האופייניים Grüner Veltliner, עשבי תיבול ארומטיים ופירות צהובים. צפוף ומורכב על החיך, פוטנציאל הזדקנות מבטיח.