קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

רוטב אלפרדו סלמון מעושן

רוטב אלפרדו סלמון מעושן
רוטב אלפרדו סלמון מעושן עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון הרוטב שלך. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה עד 13 גרם חלבון 58 גרם של שומן, וסך הכל 585 קלוריות. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לכם עגבניות, בצל, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים spoonacular ציון של 38%. מתכונים דומים: Northwest שמנת מעושן סלמון פטוצ'יני אלפרדו, רולו דה סלמון Ahumado Con סלסה טרטר Y Lentejas (רול סלמון מעושן עם רוטב טרטר ועדשים), ו לינגוויני עם רוטב סלמון מעושן.

הוראות

1
מטגנים בצל בחמאה במחבת עד לצלילה.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את הסלמון והטחון בחום בינוני עד נמוך למשך כ-2 דקות נוספות. בהדרגה, להתחיל להוסיף את הקרם. מערבבים כל הזמן עד מעובה. רוטב צריך להיות עבה מאוד ברגע שהוספת את כל השמנת. למעלה עם עגבניות ופטרוזיליה; מתבלים בפלפל.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות יין טיילר יקב סנטה ברברה מחוז שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.