קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות3
ציון בריאות6
מגזין

רוטב ברביקיו

רוטב ברביקיו
רוטב ברביקיו יכול להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מתאים ל-3 מנות. מנה זו מכילה כ 3 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 338 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 26 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. גשו לסופר וקנו פתיתי פלפל אדום, קטשופ, פלפל טחון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, קני רוג'רס רוטב ברביקיו-בעוד הם לא יכולים להיות בסביבה יותר, אתה יכול לעשות רוטב ברביקיו בדיוק כמו שלהם, ו רוטב Tonkatsu (רוטב ברביקיו בסגנון יפני) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו ניתן לזווג עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli "Vigneto di Evo" Zinfandel יש ניחוחות טריים של פטל קומפוט, שוקולד חלב, אלון מתוק על האף. כניסה מתוקה עם טעמים של שימורי אוכמניות ועוגת תות להוביל טאנינים גמישים על אמצע החיך וגימור רימון טרי.