קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות6
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב ברביקיו המייפל המתוק של ב

רוטב ברביקיו המייפל המתוק של ב
רוטב המייפל ברביקיו המתוק של ב ' יכול להיות בדיוק הרוטב שאתה מחפש. זה מתכון ללא גלוטן משמש 5 . מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 367 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. גשו לסופר וקנו קטשופ, סירופ מייפל, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה די גרוע. נסו רוטב ברביקיו המייפל המתוק של B סמית, רוטב ברביקיו מייפל, ו רוטב ברביקיו מייפל בורבון (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל ושום; מטוגנים 5 עד 6 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
3
הוסף את שאר החומרים. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים 30 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
4
הסר וזרוק פרוסות לימון.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון
5
הערה: רוטב יכול להתבצע קדימה, כל הזמן מכוסה במקרר עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו ניתן לזווג עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פרנק המשפחה כרמים זינפנדל. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 33 דולר.
כרמי משפחת פרנק זינפנדל
כרמי משפחת פרנק זינפנדל
עם ליבה מג ' נטה כהה וגוונים אודם סביב השפה, Zinfandel עמק נאפה 2011 מספק ריח עדין של פירות וסיגליות אדומים, בעוד רמזים של אלגום, מרווה ופלפל לייפות את האף המתוחכם. העידון על החיך משקף זינפנדל אלגנטי כי הוא מאוזן היטב. עוגת דובדבנים שחורה עסיסית ורמות נאות של אלון להתחתן בצורה חלקה.תערובת: 89% Zinfandel, 11% Petite Sirah