קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

רוטב ברביקיו ממפיס

רוטב ברביקיו ממפיס
המתכון רוטב ברביקיו ממפיס יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-45 דקות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 29 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. והוא יספק כ 16 מנות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הרוטב הזה. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. אם יש לכם פלפל, חומץ, פלפל טחוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס, רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס, ו רוטב ברביקיו בסגנון ממפיס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בסיר בינוני; מביאים לרתיחה. לבשל 5 דקות; לשרת חם.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו ניתן לזווג עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Boneshaker גפן ישן זינפנדל. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
צבע אדום תוסס אודם בכוס, זה 2018 זינפנדל נפתח עם ניחוחות של דובדבן, אלון קלוי, רמז של עור ותבלינים הערות. על החיך, טעמי פירות יער אדומים בשלים לחלוטין מלווים במבנה חלק, טעמים תבלינים מתמשכים עדינים, וגימור קלוי.