קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

רוטב ברביקיו משמש

רוטב ברביקיו משמש
רוטב ברביקיו משמש נטול גלוטן, וללא לקטוז רוטב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 38 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך צוף משמש, סוכר חום, רוטב עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 12 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. נסו רוטב ברביקיו משמש סוכר נמוך, צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, ו עוף משמש ברביקיו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרטינלי Vigneto di Evo Zinfandel. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 36 דולר.
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli "Vigneto di Evo" Zinfandel יש ניחוחות טריים של פטל קומפוט, שוקולד חלב, אלון מתוק על האף. כניסה מתוקה עם טעמים של שימורי אוכמניות ועוגת תות להוביל טאנינים גמישים על אמצע החיך וגימור רימון טרי.