קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

רוטב ברביקיו צ'יפוטלה מייפל

רוטב ברביקיו צ'יפוטלה מייפל
רוטב ברביקיו צ'יפוטלה מייפל נטול גלוטן, וללא לקטוז רוטב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 333 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. זה מושלם עבור יום האב. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם מיץ תפוחים לא מסונן, חרדל, עגבניות משומר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו רוטב ברביקיו צ'יפוטלה מייפל, רוטב ברביקיו מייפל-צ'יפוטלה, ו רוטב ברביקיו מייפל צ'יפוטלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בסיר כבד. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. להפחית את החום, ומבשלים 30 עד 35 דקות או עד הרוטב הוא מעובה מופחת על ידי רבע. להכניס למקרר במיכל אטום עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו ניתן לזווג עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Leese-פיץ Zinfandel. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Leese-Fitch Zinfandel
Leese-Fitch Zinfandel
בציר מעולה לצבע ועומק, Zinfandel 2013 מציג גוון אודם כהה וניחוחות מסקרנים של שזיף מיובש, עוגיות שרבוט snicker, ופאי blackberry עם רמזים של קינמון ופלפל לבן. הלגימה הראשונה עוטפת את החיך בטעמי פירות כהים ועסיסיים וטאנינים גמישים המספקים גימור מתמשך. לגימות הבאות להשוויץ דובדבן כהה, שוקולד מוקה עשיר, קוקוס קלוי, גרעיני רימון טעימים.תערובת: 76% זינפנדל, 13% פטיט סירה, 8% ברברה, 2% סירה, 1% מרלו