קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

רוטב בשר איטלקי עם כדורי בשר

רוטב בשר איטלקי עם כדורי בשר
רוטב בשר איטלקי עם קציצות יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מכין 8 מנות עם 487 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה עובד היטב כרוטב ידידותי לתקציב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. גשו לסופר וקנו רסק עגבניות, בצל, כדורי בשר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו -40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 60%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם כדורי הבשר המפורסמים של ממן יוליוצ'י (קציצות איטלקיות), רוטב בשר איטלקי, ו רוטב בשר איטלקי לבבי.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את הנקניקיה, הבצל והפלפל על אש בינונית עד שהנקניק כבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
העברה ל-4 קו-טי. סיר איטי.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מוסיפים את הקציצות, רוטב העגבניות, העגבניות, רסק העגבניות, תערובת גבינת הפרמזן, השום והתבלינים. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 4-5 שעות או עד שהם חמים ומבעבעים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4
מפזרים גבינת מוצרלה. מבשלים עוד 15 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
5
מגישים עם פסטה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

מרכיבים

850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) רוטב עגבניותפחיות כל אחד) רוטב עגבניות397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח8ריבס, קצוץ טרי או קפואפסטה חמה ומבושלתפסטה חמה ומבושלת11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1קטןפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ג'ונסונוויל חם איטלקי נקניק קישוריםג'ונסונוויל חם איטלקי נקניק קישורים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)12 קציצות איטלקיות קפואות מבושלות לחלוטין כל אחת), מופשרות וחצויות12 קציצות איטלקיות קפואות מבושלות לחלוטין כל אחת), מופשרות וחצויות1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גביע מגורר חלק-גבינת מוצרלה רזהגביע מגורר חלק-גבינת מוצרלה רזה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תערובת גבינת פרמזן ורומנו מגוררתתערובת גבינת פרמזן ורומנו מגוררת876 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו הם בחירה מצוינת לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא דום פריניון (כמוסה קרועה). יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-329 דולר.
דום פריניון (כמוסה קרועה)
דום פריניון (כמוסה קרועה)
צבע זהוב עם נצנוץ מדהים של ירוק. האף מורכב ואלגנטי. טעם קלוי ראשוני, כמו אגוזי לוז קלויים-אז הצעה של בריוש ודבש. על החיך, ההתקפה היא יוצאת דופן, נקייה, אפשר אפילו לומר מובנית היטב. קומפקטי ומוצק על החיך. אופי שומני וחומציות נראים מאוזנים לחלוטין. גימור ארוך, שמירה על רעננות ואפילו תקיפות עדינה, אדומה של פירות יבשים. זוהר, טוהר. אילן יוחסין והבחנה. תחושה של אלגנטיות ואיזון שולטים.