קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות7
ציון בריאות2
מגזין

רוטב חמוציות של לוז

רוטב חמוציות של לוז
רוטב חמוציות של לוז נטול גלוטן, וטבעוני מנה צדדית. מתכון זה מספק 7 מנות. עם 304 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. אם יש לך סיידר תפוחים, חמוציות, אגוז מוסקט טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . מתכונים דומים: כדורי הבשר של הייזל, שוקולד פאדג'של הייזל, ו קוקו-לוז Macaroons.

הוראות

1
בסיר, מערבבים יחד את סיידר התפוחים, סוכר לבן, סוכר חום, allspice, שיני, אגוז מוסקט וחמוציות. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום נמוך ומבשלים במשך כ 15 דקות, עד שרוב חמוציות יש צץ. המשך בישול עד עקביות עבה.
מרכיבים שתצטרך
סיידר תפוחיםסיידר תפוחים
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מצקת לתוך צנצנות סטריליות עד בתוך 1/2 אינץ ' של השפה, חותם עם מכסים וטבעות. תהליך באמבט מים רותחים במשך 10 עד 15 דקות כדי לאטום, או פשוט להעביר מכולות, מגניב, ומקרר. זה יימשך לפחות שבוע אם זה יכול לברוח להיות בלע למעלה!
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת