קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות26
סוגי מאכליםרטבים
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

רוטב חריף עוף מטוגן עם סלט במיה כבוש

רוטב חריף עוף מטוגן עם סלט במיה כבוש
רוטב חם עוף מטוגן עם סלט במיה כבוש עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 499 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון דרומי. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך במיה כבושה, מלח, שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. נסו סלט חזיר עם רוטב במיה כבוש, צדפות מטוגנות עם עגבניות ירוקות, תירס מתוק, ויניגרט גבינה כחולה ובמיה כבושה מהירה, ו סלט קוקוס ורוד חם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים עוף עם 1/2 כפית. מלח ו 1/2 כפית. פפר.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים 1/2 כוס קמח בצלחת רדודה. מערבבים יחד פירורי קרקר, אבקת אפייה, ונותר קמח 3/4 כוס בצלחת רדודה שנייה.
מרכיבים שתצטרך
3
לטאטא יחד ביצים ורוטב חם בצלחת רדודה שלישית. לדלות עוף בקמח, לטבול בתערובת ביצה, לדלות בתערובת קרקר, לחיצה לדבוק.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים שמן לעומק של 1 אינץ 'למחבת ברזל יצוק 10 אינץ'; חום 36
מרכיבים שתצטרך
5
מטגנים חצי עוף 3 עד 4 דקות. הפעל ומטגנים 2 עד 3 דקות או עד חום זהוב ועשה. חזור על הליך עם מחצית הנותרים של עוף.
מרכיבים שתצטרך
6
מערבבים יחד שמנת חמוצה, סוכר, ונותר 1 כפית. מלח ו 1/4 כפית. פפר. מערבבים יחד תערובת סלט כרוב, במיה כבושה, פימיאנטו חתוך, ותערובת שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
פימיאנטו חתוך לקוביותפימיאנטו חתוך לקוביות
7
מגישים סלט כרוב ועוף עם רוטב חריף נוסף.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.